Enviat per Tania dins de General
Cicle:
Temporada OBC 10-11
- Sala:
- Sala 1 Pau Casals
La Simfonia núm. 3 de Mahler és un veritable himne a la natura, que a estones pot ser líric, poètic i expressar recolliment, i en altres hi domina la grandiositat i una gran solemnitat. En aquesta obra mestra, a més, l’autor expressa incerteses i neguits, com en ell era habitual, però, malgrat tot, acaba triomfant l’esperança amb referències religioses, tot i que hi domini un esperit profundament humà. De la natura que es desvetlla a l’elevació vers les altures, del món terrenal al cel, hi ha tota una experiència espiritual i musical inoblidable.
- Intèrprets
ORQUESTRA SIMFÒNICA DE BARCELONA I NACIONAL DE CATALUNYA (OBC)
Pablo González, director
Christianne Stotijn, mezzosoprano
COR MADRIGAL (cor de dones)
COR VIVALDI
- Obres
MAHLER: Simfonia núm. 3
Sense comentaris »
Enviat per Tania dins de General
En el círculo plantea a partir de la experiencia de creación de un cortometraje en un centro psiquiátrico las barreras que separan lo normal de lo que no lo es, al enfermo mental de la sociedad. Una reflexión sobre la diferencia. Una reflexión sobre la necesidad de comunicarse del ser humano. La necesidad de sentir, reír y llorar. La necesidad de ser.
Si os apetece ver el trailer, clicar en “en el círculo”.
EN EL CÍRCULO
Sense comentaris »
Enviat per Tania dins de General
Vetllada literaria de descoberta sensorial: totalment a les fosques evocarem el sentit del gust, les sensacions i el sabors dels aliments amb lectures poetiques per part de rapsodes cecs acompanyats amb petites degustacions.
La Pedrera
Dimecres 18 maig
Hora: 18:00 h.
Activitat gratuïta. No cal reserva previa.
Sense comentaris »
Enviat per Tania dins de General
El dimarts dia 24 de Maig anirem a coneixer el club social de radio Nicosia.Pot ser força interesant. Us apunteu?
Sense comentaris »
Enviat per Tania dins de General

el cicle omplirá de jazz l’exterior de l’auditori tots els diumenges al matì fins el 19 de Juny.
Concerts gratuïts a l’exterior de l’auditori.
Sense comentaris »
Enviat per Tania dins de General
Buen día amigas y amigos: Este miércoles en Radio Nikosia trataremos el tema de la “FARMAFIA”. Además, tendremos de invitado -en directo- a Joan Ramón Laporte, Jefe de Farmacología del Vall d’Hebrón y uno de los profesionales más agudos y reflexivos sobre el mundo de la farmacología y las farmacéuticas.
El tema que trataremos será justamente el de la Industria Farmacéutica. (Ojo: No los medicamentos en sí, sino específicamente la industria que los crea y diseña, una industria que según Benedetto Sarraceno, Ex-Director del Programa de Salud Mental de la OSM (1996-2009), ha aumentado un 400% su inversión en marketing en los últimos 10 años. Los datos cuentan cosas.
Los esperamos.
Podeis entrar en directo desde las 16hs llamando al 933177366. La entrevista comenzará sobre las 17hs.
Sense comentaris »